joi, 19 februarie 2015

Desene Faine

Cautam cu niste search-uri pe google am dat de un site de desene animate care mi-a placut foarte mult si as dorii sa il impartasesc cu voi : Desenefaine.ro .Mi-a placut extrem de mult prin prisma faptului ca acesta contine desene care pot fi urmarite online si sunt dublate in romana.Aici am gasit desene animate precum "Cei cu Andy" "Tom & Jerry" sau "Spioanele".Schimband categoriile site-ului am gasit ceva interesant.Au o categorie care se numeste filme animate,iar aceasta contine filme dublate in romana,chiar nu ma asteptam sa gasesc asa ceva.Este foarte bun pentru copii care inca nu sunt la scoala si nu au invatat sa citeasca si totodata pot vedea desenele care nu mai sunt transmise pe canalele tv de foarte mult timp.Pot viziona cu incredere desenele copiilariei mele. De cateva zile urmaresc aceste desene in romana pe site si am ramas surprins cat de repede poarte sa se incarce,este un site simplu de manevrat,fara pop-uri sau alte reclame.Desenele online au o calitate foarte buna si pe full screen,iar site-ul se aseamana cu youtube-ul,nu ai nevoie de cunostinte in ale netului pentru a putea urmarii desenele animate dublate in romana care le ofera. Cu ocazia asta,in timpul liber voi urmarii desenele copiilariei mele,acele desene animate care si-au pis amprenta asupra varstei mele fragede.Nu ezitati sa accesati site-ul si sa va bucurati de continutul sau alaturi de copii sau de ce nu alaturi de intreaga familie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu