joi, 26 februarie 2015

Hotel Transilvania

De cand am scris ultimul articol, urmaresc alaturi de baiatul meu desene animate online.Vrand, nevrand ne uitam la Hotel Transilvania,e desenul favorit al baiatului.Sincer sa fiu chiar e un desen fain,e un desen captivant,este si dublat in romana (Baiatul meu este prea mic pentru a citii). Ca sa descriu desenul pe scurt,pentru a va capta atentia.Mai pe scurt in acest desen animat este vorba despre un hotel extravant,cum s-ar zice de 5 stele,personajele din desen sunt niste "monstri",atata timp cat avem un desen cu monstri,de ce patronul hotelului sa nu fie nimeni altul,decat celebrul Dracula.Invitatii hotelului sunt monstri celebrii din desene animate,cum ar fi Frankenstein,alaturi de sotia sa,Mumia,Omul invizibil,cativa varcolaci si multi altii.Un desen foarte captivant atat pentru mine,dar si pentru copilul meu,Il recomand din inima.Alaturati-va copiilor dumneavoastra in lumea nemaipomenita a desenelor.Mie cel putin imi aduc aminte de copilarie. Va salut si sa ne auzim cu bine pana la urmatorul articol .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu