duminică, 15 februarie 2015

Desenele Copilariei

Imi aduc aminte din vremurile de cand eram copil,abia asteptam sa vin de la scoala sau gradinita si sa urmaresc desene animate.Desene animate precum "Tom & jerry" sau "Popey Marinarul",tin minte ca favoritul meu era desenul "Pokemon" si acum mai am momente in care mai dau cate un search pe google si caut desene animate.Chiar de cateva zile am urmarit un episod din "Pokemon" si mi-am adus nostalgic aminte de vremurile copilariei in care nu exista un computer in viata mea,internetul sau retelele de socializare.Traiam in era desenelor animate,in care toti mergeam in casa ne strigau parintii pentru ca nu aveam un ceas ca sa stim cand vine vremea episoadelor din desenele favorite. De multe ori imi invitam prietenii la mine,mancam popcorn facut de mama in tigaie ,nu aveam cuptoare cu microunde si eram cei mai fericiti,dupa acea jumatate de ora cand se termina desenul,ieseam in fata blocului sa ne terminam tura de vatea ascunselea sau ratele si vanatorii. Imi pare rau pentru copii din ziua de azi care au renuntat la cel mai frumos lucru al copilariei mele,aceta find desenele animate.Din acest motiv am hotarat sa creez acest blog si sper cu ardoare in inima,ca acesta sa fie gasit si de "tinerii" din ziua de azi,pentru a da un ochi la desenele copilariei noastre,a celor fara internet,calculator sau gadget-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu